vanilla vanillaaaaaaaaaaa

Goddag allihopa!

vad har jag åstadkommit idag då?
- jo jag har jobbat mellan 7-14 sen var det direkt till farbror doktorn för att kissa i en mugg och få recept på antibiotika så jag slipper en smärta varje gång jag kissar! Kollade även upp mina leverfläckar som jag är orolig över, alla var "goda" men ska få ta bort 2 av 3 eftersom den ena gör ont och den andra fastnar i halsband&kläder så inom 2veckor ska jag få en liten rakad skalle, stygn och ett par roliga uttåtstående hårstrån från huvet när det växt ut en bit. En aning nervös men hellre det än att ha en isande leverfläck i skallen.

Även idag försökte jag få tag på kamerasladd utan resultat.. Får väl punga ut 500kr när jag blir rik igen.

(mitt internet apa sig och spara bara halva mitt inlägg så jag ska förkorta det jag tipsa om)
1. Alyssa Ashley. Vaniljparfym SOM VERKLIGEN HÅLLER!
2. Victorias Secret bodylotion och
3. Victorias Secret bodymist. Båda dessa i vanilj som jag köpte på Bangkoks löjligt stora flygplats med bara märkesaffärer från Dior, Gucci till Raulph Lauren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0