just put your paws up, cause you were born this way

Gokväll allesammans!
Här ligger jag chokladsugen och mätt.
Lunch på Klitterhus med familjen och Simon, och även hälsat på syster och fick för första gången känna en spark från hon/han. Kan fortfarande inte bestämma mig vilket jag tror att det blir och nu har hon bestämt sig för att inte ta reda på könet iheller så det återstår att se i augusti!

Gårdagen spenderades i Helsingör med mamma och mormor. Skulle egentligen bara gå runt och fönstershoppa men mamma hitta en skoaffär som hade superrea så hon bjöd på ett par skittuffa stövlar som jag strax ska visa för er, och när jag står inne i denna butik ser jag en annan random person med ett fint smyckesställning och frågar var hon köpt det och då säger hon att det ligger i en låda utanför guldsmeden GRATIS att bara ta! Mamma hiva upp mina påsar i famnen och lät mig springa iväg, då blev jag 3 smyckesställningar rikare och nu har jag precis smyckat upp dom! Jisses vad smycken jag har egentligen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0