angelica&rikards bröllop, 110528

Bröllopet igår var verkligen underbar!
inte för mycket, inte för lite och väldigt trevlig!
Min kusin var så vacker, kan erkänna att man smått svartsjuk när man ser henne för att hon har klämt ut två ungar och har den kroppen kan man bara inte tro.

Vi tåg tåget vid 23.30-tiden och självklart regnade det när vi landade i Ängelholm och taxin tog en timme att vänta på så det var bara att traska hemåt i tygskor!

Sitter även och beklagar mig själv lite, här sitter jag, otränad till max och det enda jag har ätbart de närmaste timmarna är Signoalla-paketet som står på bänken i köket hemma hos mamma och vi ska inte ha morsdag-middag förren kl18 ikväll. YEY!
Mitt projekt sätts igång runt den 25 då lönen ÄNTLIGEN är inkommen och jag kan äntligen fylla på migg gymkort för jag trivs verkligen inte såhär, jag har aldrig varit såhär otränad och blir bara deppig när jag tänker på det men det ska bli gott att komma igen med träningen! Kommer säkert bli en fet och go lön också med tanke på att den innehåller två månaders arbete och det ska bli så skönt att äntligen ge Simon en ordentlig summa på en gång så jag blir av med bil-skulden. Har lärt mig en duktig läxa, grejen är att Simon har pengar så därför blir det att när vi båda vill ha något betalar han sålänge och jag betalar av lite då och då men nu har jag verkligen lärt mig en läxa efter vår första thai-resa 09 och nu med bilen att vill han ha något får han köpa det själv för jag har inte råd eller ork att leva så. Jag har haft tur, jag hade inte haft bil och lägenhet om det inte vore för han men han är inte värd att få ha såna här avbetalningar av mig, han förtjänar bättre än det.












någon mer än jag som ser min kalkonhaka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0