smultron, gräslök och lila

Vet ni var jag ligger nu?
 Jo, fortfarande i soffan. Jag har inte gått många knop idag mer än upp och ner från tvättstugan. Idag är det iallafall både sol och värme så vi får väl se om smultronen och gräslöken blommar ut!



-jag fick användning av mina gröna fingrar
växter-blomsterlandet blomlåda-IKEA 199kr

Nu är det gjort iallafall, fast jag hatar det men jag har frågat mamma om hon kan betala halva mitt gymkort tills jag får lönen den 25 (om jag har tur). Hela dagen idag har jag suttit och knepat ihop träningsprogram, matlista som jag gärna vill ha, information, tips osv osv just för att komma i form igen. Jag har aldrig känt mig så dålig som jag gör idag. Så vi får helt se vad mamsen säger och tro mig, det tar verkligen emot att fråga henne.
En tjej som jag hitta på internet har en blogg som heter stayfit.blogg.se där hon har ett projekt där man kan följa henne genom 113 dagar för träning och hälsa. Riktigt rolig att läsa och jag vill bara skriva ut varenda sida hon gjort men nu äger ju inte jag en skrivare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0