vårshowen kan aldrig sluta i katastrof

Har precis anlänt hem igen från Vårshowen, duktiga och bra danser, väldigt olikt sig från andra år kan jag tycka men självklart till det positiva! Sofie och Nicole är så bra på det dom gör så det kan inte sluta i katastrof!

En av danserna handlade om filmen Burlesque som fick mig på fall, Donna är inte heller dålig på att fixa till danser och jag som längtat till att få se själva filmen blev ännu mer sugen efter dansen så ska se om Simon kan hjälpa mig fixa hem den nu ikväll efter att han kollat klart hockeyn Sv-USA nere i bowlinghallen!

Jobbad och duschad, kan inte bli bättre att ha fräscht och luftigt hår men det enda jag har i tankarna nu är att skaffa antingen ett friskis-kort eller sno hem mammas Zumba-skiva hon införskaffat sig men det förstnämda är nog lättare att fixa ÄVEN om jag är pank.

Ni får även ursäkta bildbristen här men jag hittar faktiskt inte kamerasladden till den lilla kameran där jag har alla bilder så det får tyvärr bli såhär ett litet tag!



- vårshowen 2010 / vi skulle vara Glee
eftersom temat var TV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0