when you're in a big big need of paper


-bild från examensfirandet i GBG hos Hanna! Saknar självklart mitt långa hår,
tänk så långt det hade varit nu om jag inte klippt mig men nu när jag
skaffat en frissa av det hela så börjar jag faktiskt gilla det! Eller ja, det funkar!

Piercingen i tungan är inte heller kvar, den svalde jag i Thailand..

http://www.blocket.se/angelholm/Sangar_sangram__tv_bank_och_soffa_33608808.htm?ca=23_16&w=1

denna länken här ovanför är min Blocket-annons!
jag behöver bli av med dessa sakerna så snabbt som möjligt
och är det inte ens ni som behöver sakerna så kanske
ni vet någon som skulle kunna behöva?

Jag är i stort behov av pengar och dessa sakerna använder jag
ändå inte längre och säljer dom nu för billiga priser!
Jag är så desperat att jag precis skrivit in mig på A.förmedlingen
samt sökt lite vikariat för extra tider för nu vill jag
bara ha bilen avbetald!
Ska bli så skönt och roligt att komma igång med jobbet igen
som startar för mig nästa vecka men är dock ledig 12dagar efter
det så jag får väl se vad jag hittar på.. Kanske får
slava för uteserveringen igen om det ser mörkt ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0