"working 9 to 5, what a way to make a living"



klockan ringde kl6 och halv7 stod jag nere vid cyklen för att börja jobba kl7. Kan säga det
att det är stor skillnad på att börja jobba 7 eller 7.30 fast det bara är en
halvtimmes skillnad men helskotta vad trött jag var idag!
Kan dock bero på medicinen jag fått också, ska vara en biverkning
men jag är snart klar med den sen kan jag nog vara som vanligt igen!

Älskar mitt jobb, trivs som fisken i vattnet med personerna
jag jobbar med, lagom arbetspass och ja,
man blir så glad av att höra de gamlas historier från förr.

Ikväll blir det att mormor, patrik och sebbe kommer hit
så ska vi fixa lite god sallas med fläskfilé och tzatziki.
Mamma jobbar dubbelt idag men ledig hela helgen så antagligen
blir det Helsingör imorgon om vädret tillåter. Dom skriver
att det ska vara som det varit idag, vilket är lagom!
Ska alldeles strax läga upp en bild på en sak jag fick av
mormor idag, trånat länge efter den och poff så blev den min!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0