all reasons a side i just cant deny

När man klickar upp sin blogg bara för att checka läget så inser man att senast man bloggade var i måndags så får väl ändra på den saken!
Torsdag idag och igår handlades allt utom efterrätten till middagen/festen på lördag och har nog även bestämt mig för outfiten men så jäkla min otur att dom underbara stora fjäderörhängena inne på Gina var lite för dyra så mamma sa nej men det förstod jag nästan, kanske ska önska mig dom istället?!

Måste bara berätta om min gårkväll, kl 17.30 skulle jag möta upp Padde för att han skulle lära mig ettoannat om strketräning och oboy har jag varit lite fel på det där med styrka och om ett litet tag senare idag kommer jag inte känna mina egna bröst!
men det var verkligen skönt att ha någon som pushade en, eftersom jag själv inte har den mentala rösten så det blev Padde som fick bli min mentala röst!

Nej, mattelektion i HBG med Therece och direkt efter är det ett kvällspass som väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0