dag ett, dag två

Det känns som att jag just nu lever i olika faser.
Fas 1. ta hand om mig själv med spa och hemma mys så mycket som möjligt på en dag.
Fas 2. göra så mycket pappersarbete och vara så effektiv som möjligt på en dag.
Fas 3. hälsa på så många jag bara kan på en dag.
Fas 4. möblera-om dagen.

och nu är jag i fas 5. bara ligger i sängen med TVn på, datorn i knät och inte göra så många knop. Hade velat ta ett gympass eller en lång promenad men just nu vet jag om att såfort jag kommer ner till gymmet kommer jag vilja göra så snabbt som möjligt för att kunna gå hem snabbare. Så idag blir det nog bara att ta hand om tvätten, skrubba kroppen och sen sola innan jag ska hälsa på syster och dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0