det som saknas är hanna

jag har så mycket att säga så jag vet inte vad jag ska börja. jag ska bara fokusera på mig, mig och mig. göra vad jag vill, säga vad jag vill, träffa vem jag vill och bara känna vad jag vill. i London åt jag vad jag vill, och det har visat sina spår. har inte gått ner ett skit, inte ändrat några mått och ärligt talat bryr jag mig inte just nu. jag ska fortsätta äta enligt lchf, börjar hata kolhydrater just nu och jag ska fortsätta träna 4-5gånger i veckan men jag måste ändra lite på projektet nu för detta har gått över huvudet på mig. Alldeles för mycket press, alldeles för mycket att vilja vara perfekt ända ut i fingerspetsarna, jag orkar inte tänka för mycket för det har knäckt mig. så just nu ska jag bara göra vad jag vill och vad jag känner för. Och det jag känner för är att bara vara hemma, ta hand om mig själv, sola, färga ögonbrynen, städa, rensa garderoben, ha massa ljus tända, tillochmed dricka cola eller annan god kolsyrad dryck, ansiktsmask, manikyr/pedikyr, ..och bara allmänt vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0