finner inga ord mer än vildare utgång får man leta efter



nu är jag vaken, efer 19h sömn.. jag vet inte riktigt vad jag ska säga om lördagen. vi visste inte ens om vi skulle ut längre vid 21-tiden men spontant blev det att vi hoppa in i duschen och begav oss ut vid midnatt och vid 1 drog vi från Torstens och gick till Bhof där vi på något sätt hamna vid ett VIPbord med en gammal vän och därefter spårade det ut lite.
Vid stängning var vi hemma vid 4-tiden och hade lite efterfest och var i säng vid halv8 på morgonen (när maisie börja stiga upp ur sängen och skulle jobba efter en utekväll hon med hahahah!) och sen dess har jag väl sovit i stort sett förutom när jag fick snigla mig ner till pizzerian efter en bit mat.
Vaknade imorse och har äntligen mage till att städa undan röjet, fyfan vad här ser ut! Detta var inte okej och jag har nu fått min tonårsfyllesynd sådär lagom till mina sista två veckor som tonåring..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0