Kanske säga hej?

Nu var det senast i lördags jag bloggade men dagarna har fyllts på så har inte haft tid!

Festen var superlyckad och släkten stanna till midnatt och bhof levererade. Dunder fina vänner, fina och kanonbra presenter och go mat och dricka (kanske lite för mycket av det goa..) ska fota och visa sen vad jag fick!

Själva 20årsdagen i söndags var bara allmänt lunch, var fortfarande full vid frukost och sen var det bara att stöda och försöka bli bakis/nyktra till resten av dagen!

Matten igår var tydligen flyttad från 10 till 12.15 så jag och thesse hade ju åkt till Ramlösa i onödan men vi satte oss själva och nörda oss.

Nu har jag precis jobbat och sitter i bilen på väg till Helsingör med mamma och mormor! Morfar opereras på torsdag så får vi se hur det går för honom!

Ha det dejlit!
Märket på armen fick jag för att jag tyckte det var en skitbra ide att kasa ner från vipbåsen ner till dansgolvet och missbedömde höjden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0