matlagning, kläder, städa, skrubba, duka, jävla hemmafru?!

Då var det fredag - HELG!
Själv är jag allt utom ledig. Det ska föreberedas med mat, dukas och städas och ikväll ska jag försöka hinna med ett gympass med Padde ikväll där armarna ska köttas!

Mitt största problem nu är att potatisen måste kokas idag och sen flyttas ner till lokalen för att sedan bli en god potatissallad men nu är det ju så att mitt lilla problem är att jag inte har en sån där sticksak som man känner med ifall potatisen är klara eller inte.. Funderar på om man kan ta något annat men vad?!

Sen är frågan vad man ska ha på sig imorgon? Klänning eller svarta tajta jeans med en snygg topp och högklackar och stora örhängen?! Fan jag skulle övertalat mamma om dom inne på gina..

Nej, potatisen är precis påsatt på plattan och förhoppnignsvis så överkokas dom inte!

roligt att man saknar sommarbenen såhär lagom till Halloween.. spöregna och gå barfota is the shit!
Förresten, Símon kallar mina fötter för missfoster eftersom min "pektå" är kortare än stortån. Men det är väl inte bara jag som har det? Visst det försvårar lite att gå i högklackar eftersom jag förstör foten men oandrasidan tycker jag att detta är mycket snyggare än en alien-pektå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0