mig bara mig

Vaknade av ångest över att behöva gå upp och ner från tvättstugan och ge Simon rena kläder för Norgeresan i helgen, men han kan väl inte gå naken så det var bara att palla sig upp!
Nu kan jag blogga på som vanligt via datorn när Jonna hjälpte mig att få rätt på det hela.
Nu ska jag bara göra en ny header eftersom projektet inte tas via bloggen längre..Funderar på att bara ha namnet eftersom jag redan har en bild på mig själv här till vänster?

Idag står det inget mer än ett kvällspass på gymmet, blir det istället och hemmamys med tjejspa. Gud vad jag unnar mig, så skönt! Inte vara bitter eller dryg och Katy Perrys musikvideo till Fridaynight-låten gör mig inte mindre glad! Hon får mig lite att sakna min tandställning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0