noomi rapace - skavlan



denna bilden är från programmet Skavlan som var för en timme sedan och idag var det Noomi Rapace som var gäst och jag måste erkänna att fast jag inte sett någon av hennes filmer (nej jag har inte sett Millenium-filmerna) så blev jag helt tagen av henne! Fascinerande person, intressant, så otroligt vackra drag och hon var en person i sig. Nu gäller det bara för mig att ta mig igenom Milleniumfilmerna men dom som känner mig vet om att jag och våldtäcks-scener är inte bästa vänner.. Jag stänger av mig, mår illa och kan i vissa fall spy. Inte för att jag blivit blivit våldtagen själv utan mer av själva rädslan att någon dag tyvärr bli överfallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0