12 oktober

Hallå hallå!
Har inte hittat en anledning till att blogga, eller ja, så känns det just nu.
Hade en sån jävla dröm inatt, om mitt förflutna som fick mig att vakna upp med röda ögon och kokande ånga sprutande ur öronen på mig. Vakna upp från min sovmorgon och begav mig ut på en morgonprmenad för att rensa tankarna men efter att blivit helt snurrig av alla skrik i huvudet så satte ner rumpan på en bänk vid ån och bara stirrade rakt ut.

Vad fan gör man om man verkligen inte bryr sig men ens dröm om att man gjort det kan få ens dag att förstöras? Att bara få reda på vad folks problem är och vad jag gjort dom, för ärligt talat har jag tänkt hela dagen på att jag verkligen inte gjort ett skit.
Ni vet när man känner att man har alla onda ögon mot en och man vill bara rensa luften och verkligen prata om om varför och vad? Så känner jag just nu. Fast detta var för ca 3år sen så var det en idiot som drog upp allting för nån vecka sen och detta drömde jag om inatt och vaknade helt förbannad.

Men behöver jag veta vad deras problem var?
Behöver jag deras "godkännande"?
Behöver jag?
Vet inte. Det enda jag vet är att jag hatar att ha varit hatad av personer som betytt så mycket och efter att denna såkallade idioten dragit upp allt igen så känns det som att man är tillbaka till 2008. Något av mina bästa och sämsta tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0