allt har en naturlig förklaring!

OHEJ här har vi inte skrivit på ett bra tag ser jag!
Påsklov förra veckan. Gick som smör och nu är jag full av arbeten som jag inte lyckades göra på lovet. Eller ja, så mkt är det nog inte egentligen men störrigt när man varit sjuk och läraren säger att det ligger uppgifter på Fronter men där hon sa att det skulle ligga, ligger dom inte så smått störrigt när man inte kan göra de uppgifter som man har tillgängligt (jag har nämligen på något sätt tappat bort vissa av mina studieböcker så jag kan bara göra MÄNK, svenska eller tsp) så jag får väl bara sätta mig och plugga in tspglosor istället.

På tal om inget, balen 2010... Min klänning har ännu inte kommit och avsändaren svarar inte längre, är man förvånad? Nu gäller det nog att hitta en planB, typ hyra någons gamla balklänning eller så beställa från Nelly eller något för att lägga flera tusen på en one-night-klänning är inte något för mig! Hade varit annorlunda om man var gift med en militär eller liknande som har en massa balen och sånt för just såna outfitsar men nu är ju inte jag det så vad ska jag med en sån klänning till? (kollar mejlen nu igen och fortfarande inget svar, det är då man bara vill skrika #¤%!/"&#(")")!&#)""##"" !!!

Nej, får nog gå in på Nelly innan jag börjar med tspglosorna för gör jag det sen så kommer jag ändå inte lära mig ett skit av glosorna då my mind e bara på att hitta en snygg klänning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0