den nya jeansjackan blev invigd med regn

Hallå hallå där ute i regnet! Jag får väl börja blogga igen o försöka uppdatera mer när Isabelle i min klass påpeka att jag var oaktiv här och det är väl inte så bra?
Precis kommit hem från skolan! Rätt så chill. Prov i tsp i morse och nationella muntlige engelska sen efter var det film på svenskan där man faktiskt inte kunde sluta le till den filmen som jag glömt namnet på! Nej slutpratat om skolan!

Skulle ner till Badhuset för att köpa solkort så jag kunde bli brun till balen och bara ALLMÄNT SNYGG men eftersom regnet blöter ner hela mig så får jag överväga saken. Kanske tar en runda ner efter jag ätit men vad ska man stoppa i sig? Ingen mjölk till soppan, ingen creme fraiche till avokadon med örtsaltet och ingenting jag kan ha till pastan! Jag kanske tillochmed ska gå och storhandla?! Rensa Ragges bur(haha) och dammsuga? Nej det orkar jag nog inte. Ohh jag vill till Familia! Men jag borde inte. Jag ska hålla i mina pengar! (yeah right kommer det sluta med) Jag har iaf lagt undan 800kr till tatueringen sen tänkte jag faktsikt försöka verkligen med ALL min styrka att låta bli dom! Nu blir det nog mackor som står på spelet. Vinner jag eller våffeljärnet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0