"det går åt två måttband åt röva!"

Okej, datasladden åkte ur datan och döda datan och mitt fina långa inlägg jag hade skrivit så nu tar vi allt i snabbspolning:
*thesse kom vi 8 och det blev pizza och sminkning
*phoung kom vid halv 10
*bussen till vejby där vi skulle möta upp Felicia på bussen och hamna till sist hemma hos Matilda Ahren med adel,elise och filippa
*vi tog bussen in till stan igen och vi hamnade på Nicks.
*som ni alla vet så kommer jag inte så långt när det gäller utgång.
* innan halv3 var jag hemma, utslagen på soffan.

vaknade rätt så tidigt idag med solen i ögonen. pallade inte gå upp och dra ner persiennerna! Var och kollade på lokalen till min studentfest vid halv11 och tror det kommer bli superbra men sen när jag kom hem sattes huvudet igång. Jag och Simon tog oss till Hemköp för att inhandla finfina saker på bordet som jag har här mitt framför mig, Där står nu en stor iskall flaska vatten, chips, dip och morötter och några Geishas. det satt finfint kan ni tro! Det enda jag fruktar är att jag brukar alltid bli bakis på kvällen så ni kan se hur min kväll kommer vara! så för att avsluta detta inlägget så som jag sa till anna i min klass, ni hittar mig nog på dasset ikväll!

snuttinutti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0