nu kan jag nog göra normala saker igen! :P typ strycka mina slipsar eller ngt

Hallå allihopa!
Dagen har varit spännande!
Det började med att jag äntligen aldrig kommer behöva gå matte på ett bra tag! Iallafall innan studenten för till hösten får jag se! Jag hade tydligen 50poäng över och hade tillökat min studieplan och eftersom jag lyckats få 0poäng på alla matteB-prov så fett stor chans att jag kommer klara nationella i maj med slit och stön i grunden?! NEJ.
Så jag gick till Syon idag och skrev ut mig från kursen! Känns faktiskt hur jäkla bra som helst!

Jag har som innan skrivit att jag har haft en skuld till Simon från Thailandsresan. Haft den sen december och trodde att jag skulle vara klar med den för längesen! Men icka sa Nicke! Det har faktiskt varit apjobbigt för jag har inte kunnat fika med vänner som jag vill, gå på bio när jag vill. Kanske köpa den nya bra mascaran eller ett par strumpor som det inte finns hål i (okej, överdrivet men ni fattar poängen..) Och nu för någon dag sen fick jag nog. Jag gick till banken idag och är nu SKULDFRI! Let me hear a hallelulja??!?!

Och eftersom jag tycker att jag ska fira vid minsta tillfälle jag kan ta i akt så hämtade jag upp Jamjam efter skolan och stack till Familia&Väla. Tänkte liksom, varför inte ;)? Jag fick med mig två par skor, ett par pumps och ett par andra svarta klackar med öppen tå. (bild kommer!)

Nej, maten till middag ikväll blir en överraskning och ikväll hade jag tänkt börja skriva mitt tal till nationella i svenska och kanske börja plugga till ett prov som jag har om två veckor?


SkoPunkten - 99KR !!

Din Sko - 299..kr..399från början så det är ett plus. Platån syns tyvärr dåligt men den finns där! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0