rasta på, alle man ombord! jippikaye!



Har precis varit nere hos T.Danne och pratat lite eftersom han senast sa i telefonen att det kan bli problem med tiden om jag ändrat min tatuering från mindre till större men idag sa han att eftersom jag & Therecé är sist den dagen så skulle det inte vara några problem! Så här på bilden har ni nu min tatuering som kommer sitta från första ryggkotan(den lilla bulan som sticker ut i nacken) och ner till lite mer än halva ryggen!
Det står "du får inte glömma bort att andas" på alviska och jag bara längtar tills dagen kommer och man sitter där nervös över hur ont det kommer göra att köra i några nålar i ryggkotorna.. MEN JAG SKA HA DEN DÄR!

Igår slutade jag som sagt vid 14-tiden och gjorde exakt ingenting fast jag har mycket att förbereda för nationella m.m men idag blir det andra bullar! Först ska jag laga något att äta (lättlagat eftersom jag ch spisen inte är BFFs) och sen ska jag börja checka av listan som kommer här:


AJa... det är bara att sätta igång!
OMG JAG VILL HA POPCORN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0