what comes up must come down. like an pineapple

Nu skrev man här igen. Morgonen den 16 april och igår var den officiella dagen för mig då jag tog av mig jackan och kunde gå i bara T-shirt till skolan! Balbiljetten är köpt och klänningen ska bara sys om och hitta matchande accesoarer till sen är vi i full rulle mot student 2010!

Vaknade för ett litet tag sen och skulle äta en stor frukost men när både brödet var slut och filmjölken var utgående så fanns det inte mycket val än att ha köpe-frulle till magen som jag får gå och köpa innan min första lektion. Fredagar brukar vara för mig de segaste dagarna eftersom jag had så många lektioner då men inte idag! Idag börjar jag med tsp, sen har jag håltimme i lite mer än 3.5h(där jag kommer spendera tid på gymmet med jamjam!) sen börjar jag svenska tjugo över tolv. Det är ju så att det är egen-arbete på engelskan där jag inte ens börjat(ska göra ikväll) och sen har jag hoppat av matten och har inget SPA idag så det blir nog en lugn dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0