behov av mat

Som ni ser på rubriken så är jag väldigt hungrig!
Precis fått min första rast på min första lektion för idag och fick snällt låna tio kr av malin för att handla en macka och två sockersaker, tänkte att eftersom jag försöker trimma kroppen och gå ner i vikt har jag skippat sockret på några dagar nu men nu kände jag att jag får toppa blodsockret lite för att inte svimma!
Det är 2h kvar av denna lektionen sedan kör jag hem för att äta lunch hemma med Simon eftersom det är lax idag i skolan och jag äter inte lax! (alternativet var ngt med broccoli och kände att jag inte kommer klara mig till kl5 med lite gröna träd!)

Nej, ska ner på nedanvåningen och visa mitt CV till Isabelle som ville kolla igenom det till mig! Snäll flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0