far jag kan inte få upp min kokosnöööööööt

Nej, här sitter jag i min ensamhet i lägenheten på Nya torg och lyssnar på Hönan Agda med min cocosdrink med mjölk!
Har sminkat mig, hittat nada kläder och håret har jag hunnit sätta upp i en toffs i torrhet på ideer på frisyrer men när man ändå tittar ut så känns det som att man borde skita i att fixa håret för regn kommer ändå dimpa ner på det fina man gjort!
Det får iaf bli leggins och högklackat men toppkroppen har jag inte hunnit med att inspektera...
Högtalarna skriker Ozzy Osbourne "i dont wanna stop", tvn står på mute med AFV, plattången är igång sen år 1943 och mina raggsockar är så använda att de ser ut att komma från framtiden, alltså inte nämnbara!

På tal om något helt annat, Simon är på klassfest som håller till två våningar ner i detta hus och såhär lyder värdinnans och min sms-konversation:
V: Kokobeng, kokobeng, kokobeng!
C: hahaha vem:P?
V: din hemliga beundrare Geert
C: ja men då vet jag precis!:)
V: jasså?
C: ja, du med träbenet som brukar fönstertitta när jag bytar om och så :)
V: jag ser bara din smala pojkvän, inte dina kurvor!
C: haha! man kan bara inte missa mina stora kurvor, köpte dom på donkan, VÄRDEFULLA!
V: du måste försäkra dom!
C: de e gjort! var tvungen att köpa en mcflurry för besväret!

Och här sitter jag nu och skrattar för mig själv.
Känner på mig att det kommer bli en galen kväll för vad man hört så är Hoai tokigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0