gjort så mycket så kan inte sammanfatta

Var fortfarande kvar i sängen vid 11 och det kändes skönt!
Gick upp utan att trycka i magen en macka eller två utan stack direkt ner till stan för att uträtta några ärenden.
1. Säga hej till min moder som jag inte träffat på ett litet tag
2. Köpa ny deo eftersom jag så gärna ville tappa den i golvet från badrumshyllan så den åkte i tusen bitar, men måste säga att badrummet har aldrig luktat godare! HE HE
3. Köpa klädklister för att ta bort luddet från min nya kofta som jag införskaffade mig på Gina igår.



4. In till Elin för att boka tid på lördag för att äntligen fixa mitt hår till den färg jag grubblat över att kunna skaffa i typ 10år nu?!
5. Inom jobbet för ännu mer arbetstider.
6. Inom Merchel&berg för att boka tid till mina ögonbryn som är så plockade de kan bli, ojämna och osynliga (fick tid idag så nu sitter jag här med nyfärgade, ska tillbaka om 3v för att invänta att de ska bli tjockare så man kan forma dom hur jag vill ha det :))

Så det blir en liten makeover innan skolan och jag gillar't! Ska bara påminna mig att ta före och efter-foto med håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0