hallå där i blåbärs-skogen!

Har precis letat upp en enkal CV-mall då jag bestämde mig för att söka jobb på ett vårdhem eller äldreboende. Jag och några kära töser satt och diskutera sommarjobb, löner, CV osv och eftersom jag inte har ett fast schema på bowlinghallen så tänkte jag ta ett skjut i min utbildning och söka jobb! Så nu sitter jag och skriver på mitt lilla CV.

Frysen är avisad och sista tvätten är på tork i torkskåpet, vi var ju tvungna att beställa ny tvättnyckel då vi inte hitta vår egna så nu kan vi äntligen tvätta hemma igen och inte hos mamma!

Förresten, i några inlägg neråt skrev jag att jag hade börjat på tabletter som heter Krom, det är piller som ska minska på sötsuget. Köpte det inne på Life på Väla i fredags och damen i kassan visste exakt vad jag sökte efter och jag fick bara pröjsa ynka 69kr! Tänkte att hellre att man betalar 69kr för en burk än att jag kommer fortsätta att köpa skitmat/godis för att jag inte pallade betala det lilla, eller?!
Och jag började med dom i lördagsmorse och det kändes verkligen som om de satt fart på kroppen direkt! Även om det bara kanske är psykiskt och jag lurar mig själv så har dom funkat helt jäkla underbart för mig! Inte ätit godis så här lite på evigheter! La faktiskt t.o.m bort chokladasken i lördagskväll för var inte sugen (?!??!!?)
SÅ, vill ni försöka ta kontroll över era matvanor och trimma kroppen lite så prova detta för det funkade skitnjajs på mig men sen är det väl individuellt också men man kan väl alltid försöka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0