"jasså ni är 11år? :D har ni fått något hår på pungen än då?

Har precis kommit hem från jobbet i h-parken!
Idag var det Öz Nujen som gästade och måste säga att jag trodde jag skulle vara stel och nervös men han gör en lugn på något sätt. Satt och diskuterade träning och musik och allt möjligt, som kungafamiljen, han sa att om man ska komma till Sverige och bosätta sig måste man anpassa sig till våran kultur där det inte är så att pappan väljer vem dottern ska gifta sig med, men ändå tog det Daniel 8år att bli accepterad av Kungen?! Helt rätt åsikt tycker jag! Man trodde att han skulle vara en sån som alltid sitter och skämtar exakt HELA TIDEN men icke sa nicke! Men det var liksom bara skönt för en kille som får en att skratta fööööör mycket blir inte bra! Han var typ som vilket kille som helst, klart man var lite småspänd över att sitta där med honom och prata men tror det kan vara skönt för lite kända personer att bara sitta ner normalt och föra en lugn och normal disskution utan några spända vibbar och rosenröda kinder och fnitter hela tiden!
Men när vi hade suttit och diskuterat träning ett tag blev jag sugen och sprang hemåt, bytade om och sprang en runda, bara 1.84km för att vara exakt (köpte ju en liten manik häromdagen;p) och sen en massa styrka här hemma i mitt vardagsrum!
Börjar få lite panik när jag inte tränar men tar det på ett positivt sätt, då lägger jag bara inte av med träningen mitt i utan fortsätter! :)

Nej, mat i magen och en dusch, TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0