tango is not for three, was never ment to be

Jag hoppas inte fööör mycket nu men om allting går som det ska så kan denna skönheten bli min och Simons gemensamma första bil! ;D
Min första bil som jag köper tillsammans med någon, fast jag bara är 18 men det skiter jag i!
Varför har man fördomar att man måste vara minst 25 för att göra något sånthär? Väga chansa förfan och lev! OM det nu blir att något går snett så har man iaf testat och fått erfarenhet. Jag har ännu inte hittat fel på mitt förhållande och hoppas att jag står kvar på samma platta med Simon ett låååångt och bra tag till! :)
Allt går så bra och som på smör just nu! Älskar livet! Har så mycket att vara tacksam för, har tak över huvudet, är sambo, jobbat som ett svin och förhoppningsvis får jag jobb i början av nästa år som undersköterska! Kan inte klaga!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Shit Cia, SNYGGT! Och oj vad du kommer steka runder :)

2010-08-25 @ 13:41:26
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/
Postat av: cia

haha tack :D ja men sommaren e ju över nu typ :(

2010-08-29 @ 14:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0