tror jag aldrig sett en sån ananas förrut

Sitter i soffan med datan och pratar med Hanna, har så många tankar i mitt huvud nu att jag kommer babbla på här nu!
Eftersom jag inte bloggat så bra på senaste tiden tänkte jag dra upp allting nytt i punktform!
1. I fredags var jag och Therecé på Väla och jag blev så besviken på mig själv när jag såg mig i varenda spegel att jag gick in i Hälsobutiken Life och köpte Krom som ska få en att slippa sötsuget. Fungerade redan på första tabletten!
2. Igårkväll var jag så rastlös att jag gick in på Anaginas blogg och såg igenom typ alla hennes videor. Har inte garvat så mycket på länge! (kommer lägga upp mina favoriter)
3. Jag har börjat på utbildning till undersköterska och har två långlektioner per dag. Fast det bara är två lektioner kan dom vara sååååååå dryga. Mycket har det med läraren att göra och den ena gör det inte lätt....
4. Förhoppningsvis får jag och Simon vår nya bil nästa vecka. Det blir en Peugeuot 206cc.


och just nu kände jag att jag inte pallade fortsätta dne listan. Sitter och kollar på ett drygt program på5an och den ena bruden verkar ju så blåst. Hon gjorde mig deprimerad. Irriterad och frustrerad. Har ett extremt sug att åka till Ullared! på tal om.....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0