dagarna går faktiskt snabbt förbi nu när man snart tar "examen" som undersköterska




Jaha, då har man halva veckan gjord på praktiken. Denna vecka har jag inte haft en handledare, eller jo i måndags men inte igår eller idag och kommer inte ha det imorgon heller för jag skulle egentligen varit ledig imorgon, likaså min handledare men eftersom jag åkte till Sthlm och missade praktiken i fredags fick jag ta igen den nu imorgon.
Nu efter praktiken idag tog jag bussen ner till stationen för att traska vidare till Friskis och skulle köpa kort men eftersom ett månadskort går in i januraimånad måste jag betala medlemsavgiften för nästa år och det hade jag inte lust med att göra när jag bara befinner mig i Sverige i 12h i januari? Ialalfall så köpte jag bara för idag och tog ett gympass men efter halva passet såg jag en idiot till mongo som bara stirrade på mig hela tiden vad jag än gjorde så blev bara irriterad och kunde inte fortsätta. Kan säga att jag var irriterad över kort.skitet med.

Kom hem, ringde min lärare och ursäktade att mina arbeten varit sena men nu är dom alla klara, har bara ett litet ynka kvar som handlar om övre luftvägssjukdomar. borde nog göra den nu men jag borde även sova med tanke på att jag verkligen inte kommer upp ur sängen på morgornarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0