en lördag i gbg! rolig rubrik känner jag ..


Det är faktiskt många knopar som gått av idag känner jag!
Jag och Hanna började göra vid oss vid halv9 igår och var inte klara förren vid 11tiden och drog ner till Vasa för att möta Sebbe och hans polare, vi hamnade på Charlies Änglar och hade det riktigt skönt! Fick massa raggningar, gratis vin och dans! Vi kände att vi inte var klara vid 3tiden när alla klubbar stängde men det blev att vi drog hem ändå och somna, hade köpt lussekatter och allt för att kunna mysa där hemma men blev att jag, hanna och sebbe somna och vakna med Sebbes fisar, mycket gaser har hänt i detta rummet på senaste dygnet för både jag och hanna och sebbe har hållt på!

Vi åkte för att äta pizza, blev världens goaste tonfisksallad och go cocacola för att sedan städa hannas rum som såg ut som tredje världskriget så nu är allt fint igen, hahha! Börjar lätt städa när jag är bakis, skulle överraska hanna när hon var på jobbet men idag kände hon inte sig OK så hon stanna hemma så fixa vi det tillsammans haha!

Ikväll blir det vinande, sex and the cityboxen och massa tjejsaker, ni vet!

Sebbe och hanna!
tycker sebbe är skitlik min kompis rasmus på denna bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0