en ounzdaug!

Måste bara påpeka hur mycket jag uppskattar att jag inte har några skolarbeten kvar! Jag önskar att jag la i mer energi på de sista två arbetena men ärligt talat så har jag haft alldeles för mycket med praktiken att göra! Jag hade det lite si och så i början, trodde inte att jag skulle fixa alla rutiner och lära känna de 11boende vi har men jag tycker att jag klarat det väldigt bra på bara 4veckor, ibland kan jag glömma något litet men det hela klarar sig ändå! :)

Iallafall, jag var på väg hem från "jobbet" och kände inombords att jag hade ångest för jag skulle få sitta med arbeten hela natten lång men sedär! Inga arbeten att göra! WOHO! Jag kunde bara ta det lugnt, städa undan lite och sätta upp lite julpynt här och där och just nu sitter jag redo med speglen och en pincett för att fixa mina håriga ögonbryn! Julmusten är upphälld, pepparkakorna med ädelosten samt några chokladbitar från chokladkalendern som egentligen skulle till grannbarnen hemma hos mamma.... så långt kom dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0