firar i Gbg med min hanna, första drinken togs kl19















landade 45min försenad med tåget men jag hitta hanna och sebbe! blev en tur till Halta Lottas krog för en drink, det var det första jag tog och fick av hanna när jag stack hit bara för min examen, golliga onge!
Nu har vi tvättat håret, sminket är på som hanna fixat, fick sotade ögon och några drinkar har åkt ner, vi sa att vi skulle dra senast tolv så just nu har hanna 12minuter på sig att skita klart... hon fick välja mellan det och röka..

Hon råka fisa så kände hon dåligt samvete med tanke på att jag mådde lite dåligt så hon spraya med spray-deo och något annat skit så nu mår jag bara ännu värre haha! nej, nu har hon bara 11 min kvar.. får se vart hon tar mig ikväll!

Kommentarer
Postat av: nathalie

:)

2010-12-27 @ 13:59:10
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0