jag är helt jävla körd i huvudet!

Nu är jag körd.
Som jag snackat om innan så var det ännu mer ekonomi än vad jag trodde det skulle vara. Men nu är det såhär att med alla studentbilder och balbilder så har det på något sätt gått så långt att jag fått inkasso på alla typ! Ingen aning hur det kunde gå så och jag kunde missa alla men vafan, iallafall så när jag fyllde 19år så betala pappa alla dessa på runt 1000kr i present till mig med tanke på att jag inte hade jobb eller råd med ett skit! Men nu när jag adressändra mig så har Inkasso-företagen börjat gräva vidare och djupare för att se om "jag har något på mig". Vilket jag tydligen hade... en sådär klasskolfoton sen högstadiet -.- Nu har jag kronofogden på mig, eller ja, halvt för jag fick en sista chans att betala skulden och efter alla brev och papper jag fått hem blev jag så trött på det så jag tog datan och betalade den även om det inte stämde (har hänt) för Kronofogden vill jag inte ha på mig!
Orkar fan inte med det längre och vad fan ska jag ta mig till om det fortsätter såhär när jag är i Thailand?! Därför jag betala det även om det inte stämde för att bli av med det innan.

MEN, problemet är det här: Dom pengarna jag betala skulden för var pengar till mobilräkningen, som går ut idag...Tror ni att jag är körd eller vad?!

Och just det, min lön får jag inte förren i januari, körd? JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0