julafton är här!

Verkligen skitskönt att vakna upp med en för jävla finne i mungipan just på själva julafton när man ska öppna käften så mycket som möjligt för att stoppa in all goda mat!

Godmorgon, julaftonsfirande med mamma igår som slutade med en sen kväll med Kinect-Xbox och kan ju säga att man ser nog fan inte klok ut när man spelar de spelet!
Hade mamma och Sebbe framför mig och vågar nog inte visa det jag spelade in på kameran. Sjävklart blev det filmtittande innan julklappsöppningen och "Ensam hemma" spelades på dansk TV. Älska tjuvarna!
Iallafall så fick jag med mig en massa nödvändigt och på paketen stod det faktiskt "till Cia&Simon" vilket kändes hur bra som helst att det gjorde, och inte bara "till Cia". Vuxenpoäng där?

Nu blir det att tvätta håret, se hur Simon ska slå in de sista julklapparna/presenterna för hans pappa fyller år imorgon och kanske sova en halvtimme innan. Känns som jag och Simon bara sovit de senaste 48h, håller nog på att bli sjuka, kunde inte andas alls inatt och efter ett tag blev jag så irriterad att jag bara ville slå någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0