nu har packningen smått börjat!





snart så sticker man till jobb, lite nervöst då jag ska jobba på en annan avdelning dessa fyra dagar och jag vet liksom inga rutiner eller just vad det är för sjukdom dom kan tänkas ha osv. håller på att steka köttbullar så jag kan få med mig lite julamat till middag ikväll!

som ni kan se på översta bilden har vi börjat lite smått med att samla det viktigaste som papper, pass och alla mediciner, krämer osv. kan inte förstå varför jag tackade ja till att jobba alla dessa fyra dagar, hade räckt med två och resten fått förebereda packning och städning för inte vill vi lämna lägenheten i ett kaos!

Kommentarer
Postat av: Superblogs

Hej vill bara tipsa dig om ett bra sätt för att få nya besökare till sin blogg.. regga dig på Superblogs och lägg sedan in ikonen på din blogg, sen behöver du bara vänta på dina nya bloggläsare.. enkelt och smidigt

2010-12-27 @ 21:16:19
URL: http://superblogs.topplista.com
Postat av: Sasha

Det kommer säkert gå bra på ny avdelning på jobbet :) Lycka till =)

2010-12-28 @ 15:24:14
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0