nyårsafton

Sista dagen innan vi åker. Simon var uppe med tuppen och jag kände bara för att äntligen få en sovmorgon men nej, upp lika snabbt som den tanken försvann och börja packa.. Nu har vi det mesta nerpackat förutom smink och hårsaker för man vill väl gärna använda det till ikväll när det är nyårsafton!
Spriten är undanställda, reglerna till min lillebror är skrivda, försökt få tag på försäkringsbolaget för att "fylla på" sjukvårdsförsäkringen eftersom den vi har med hemförsäkrningen bara gäller 45dagar men dom hade stängt idag och imorgon så Simons föräldrar får försöka fixa det. Simon är och handlar in det sista men på senaste tiden har allting itne gått vår väg. Simon har varit sjuk, försäkrningen som kanske inte blev av, det virusprogrammet vi fick med datan funkade inte ens så fick försöka hitta nytt, bilen går inte igång och har frysit så nu vet vi inte hur vi ska göra för vi kan ju inte ställa av bilen innan den är hos Simons föräldrar där den ska stå så får se om pappa kan få igång den sen.

Nu är jag nyduschad, håret är insmort i något hårlotionskrämer och Satc-skivorna byts lite då och då och pengarna blev växlade igår, men känns bara som att jag missar något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0