sista söndagen i Sverige på 4månader..

- presentkort på Hemtex, Intersport och Väla
- handdukar
- solskyddskrämer
- bilskrapa med handske
- ljushållare
- SATC-boxen
- tröjor och blusar
- hållslagare
- sängkläder
- gymhandskar

och mycket mer men kan ju inte skriva ut allting här!
igår blev det lite stressigt för Simon blev sjuk rätt så fort på julaftonskvällen och igår skulle vi ju ha förfest hemma hos oss men smart som jag är kom jag på att mammas hus står nästan tomt alltid så vi fick hålla till oss där istället. Jag, titti, malin, frida, emelie, sanne, ammie, päran, julia och therese fick plats i dom små sofforna och taxin anlände kvart över elva för att vi säkert skulle komma in på Bhof eftersom där var 700sålda biljetter.. Nåja, in kom vi men fyfan vad mycket folk! Artisten var han som gjorde "ghetto superstar" som jag inte kan namnet på men Maya eller Mya eller hur fan hon nu utalar det gjorde ju den låten tillsammans. Efter ett tag blev jag så irriterad på allt folk för man kunde inte dansa så jag vandra hemmåt!
Det jag verkligen inte kan släppa är när vi skulle gå till taxin och Sanne har hamnat på min grannes tomt för att leta efter cigg, efter många "sanne, kom hit nu!!" gick hon över staketet in till min tomt men vad gör hon? jo hon glömmer sätta ner den andra foten och fallar rakt fram med hela ansiktet och kroppen! Behöver jag nämna att hon itne knäppt jackan och hade en tunn tröja med urringning?

Idag vakna jag helt klar i huvudet men får se hur man mår ikväll då det brukar ta in på kvällen. Hittils har har lyckats hämta bilen hos mamma, städa undan hos mamma, åka ner till stan och köpa mina rumpskor som jag länge velat ha!! fick även med mig en väska och lite smått och gott som smink och ansiktsmask.
Ikväll blir det bara skräpmat, Madagaskar på TVn och läsk!
Om exakt en vecka är vår nya adress satt i Thailand!

Kommentarer
Postat av: nathalie

åh gud så härligt !

2010-12-29 @ 15:50:20
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0