sista torsdagen i sverige, (!!!!!!)

Jag har inte hunnit blogga de senaste dagen för har känt som jag bara varit på jobbet hela tiden!
I tisdags fyllde mamma 29(45)år så det blev firande för henne på kvällen,  vi gav henne en tunika och ett ljus med tillhörande ljushållare så hon kan tända det när hon saknar oss i thailand!

Igår jobbade jag dagen och slutade15.00 och körde direkt till banken så jag fixa så att min lön kommer in på mitt konto i januari! Var hemma vid halv4 och somnade direkt i sängen och vakna vid 19. Där gick den packningsdagen! På kvällen hade jag lovat maisie att sova över så vid halv9 var jag hos henne, kollade Hitta Nemo(fan roligare film än vad jag minns!) och somna efter det, vaknade upp med ont i magen och snor med en hes röst så att sticka till jobbet idag kunde jag bara glömma! Hoppas bara det fixade sig med ersättare! :S


Ikväll blir det Victoria secret fashionshow och eftersom idag är sista dagen jag kan träffa och säga hejdå till mina vänner så fick jag smsa alla och säga att jag är förkyld men dom som inte "äcklas" kan ju komma och titta programmet med mig med lite gott. haha, lämnar sverige med att smitta ner mina vänner!;) haha sjysst jag är va?!

Det vi har kvar nu är att växla pengar och fixa så simon kan byta sin urdåliga rakapparat (braun series3 suger!!!) för det var ju sån 60dagars men tror han glömt det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0