Sthlm rakt igenom

Jaha! då var det dags att berätta om min helg.
På torsdagnatt tog jag natt-tåget till Sthlm för att hälsa på mormor. det var det värsta tåg jag nånsin åkt efter Polens skittåg! Ingen värme, mittenhandtagen kunde man inte flytta så min rygg har tagit stryk pga sovställningarna jag fick ta till! Var framme kl7 på morron, mormor hämta mig och på kvällen blev det Idol-tittande hos morbror och kusinerna, Fan vad Jay e BRA!
Lördag blev det upp tidigt för kl11 hade mormor fixat biljetter till ett museum om Kinas terrakottaarmé och efter blev det blev det hela Sthlm och shopping! Fast jag varit i Sthlm mer än hundra gånger och är halvt 08a så har jag (vad jag minns) aldrig varit på NK så det blev NK, Gallerian, träffade bloggaren Kenza, fick en skitcool jumpsuit av mormor i julklapp och ett par stövletter som jag letat efter länge (men inte haft råd).
Söndag blev det Gamla Stan och Solna Centrum men hittade inte ett skit så gick bara hem igen och läste Slash bok... igen! :P På vägen hem satt jag bredvid en tjej som prata med sin kompis om att hon sög av sin kille för första gången nu i helgen, detta samtalet hördes över hela kupén och innehöll puss-ljud.. tror ni att jag var road i 7.5h?
Resan upp till mormor var ju för att hon inte hinner åka ner innan jag och Simon drar så fick bli nu!
Nu ska det bara planeras in en middag/kvällsfika med tjejerna så man kan säga hejdå till dom!

Idag och igår var det praktik och det blir även det hela veckan fram tills nästa torsdag... Dagarna går snabbt och det funkar bra där men det är bara att ta sig upp ur sängen som gör det hela så jävla svårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0