verkligen bra tajming har vi här hemma

simon spyr och skiter ut hela magen, idag har bara varit en sån dag med massa skit och skräpmat och just när vi trodde han skulle få behålla pizzan kom den upp igen för sådär en timme sen.
själv känner jag mig inte kry alls längre, hade ju bara hosta och ont i halsen innan men känner ingen energi i kroppen längre och har sovit sen 17.00 med madagaskar i bakgrunden!

Hur tusan ska jag kunna jobba imorgon? tur så är det kvällspass så jag slipper ju rushen med tvättning, duschning och eventuella biolight och såromläggningar!
Jobbar mån-tis-ons-torsdag och jag har en myskväll med tjejerna den 30 men kommer sluta med att man inte börjar packa förren den 31.. det vill säga, dagen innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0