-wait! you droped something. -what? - your face

Gårdagens film som ajg såg ihopa med Anna var "Prinsessan och grodan" och jag måste säga att den var faktiskt väldigt rolig. Skrattade rätt så mycket och hade en underbar stund!
Tyvärr så har jag och Anna inte umgåts/pratat med varandra pga att två andra personer sagt helt olika saker som gjort att jag och Anna har "gått runt varandra" och surat helt i onödan. något varning på dom två tack!
Efter bion gick vi hem till mig och spelade SMSroulette. Bl.a. skulle jag skriva till Christoffer Hagdahl "jag ska förstora brösten, vilken kupa tycker du jag ska ha???" till Madde Johansson blev det "tänkte på dig inatt, jag var naken, förbjudet?" PAHAHA! Till Caroline Wedelsbäck blev det "var hos simons föräldrar igår, fick problem med magen, tror inte dom vill ha dit mig mer!" och till Tobbe Jansson, aka Kolmasken blev det "e på tjocken.." och hans svar tillbaka var då bäst!: Vad roligt. Har länge velat bli pappa!:D"
Men sen plötsligt så har jag nog aldrig skrikit så mycket på några personer i hela mitt liv som jag gjorde igår! Tror Anna satt där rädd bredvid mig och kände nog inte igen mig. Men vissa personer är bara helt vrickade i huvudet. OCH JA, DETTA STÅR JAG FÖR ATT JAG SÄGER!!! till skillnad från vissa andra som bara lägger på luren.
Men visst är avundsjuka bra för dagens samhälle?


Nej, jag ska inte sitta här och gnälla, tagit för mycket skit redan och nu rann bägaren oooover!
Nu blir det psykologi-plugg. Prov imorgon -.-


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag googlade på "Cecilia Bengtsson blogg" för att se om min blogg kom upp men du var före =P

Ville bara lämna en liten notis och säga det hehe :)

2010-02-07 @ 19:09:32
URL: http://pluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0