äpplet faller långt från trädet.

jag och hanna i ett nötskal..

° en viss cia    simon säger:
hanna jag kom på en sjuuuuuk grej!!!!
hanna säger:
OMG BRING IT!
- ° en viss cia    simon säger:
hade jag varit en "ny-artist" och gjort min första hitmusikvideo, så hade du varit den första jag låtit vara med och dansa i bakgrunden i den videon!!!!!!!!
hanna säger:
HAHAHAHAHAH
VILKEN ÄRA!!!
- ° en viss cia    simon säger:
bara du och jag !!!!! coooolt! ser mig hur jag e i närbild och "mimar" och du dansar i bakgrunden, skitcoooolt!
jag har tänkt på det ett antal gånger faktiskt.
hanna säger:
seriöst hhahah hade faktiskt vart hur ball som helst!
- ° en viss cia    simon säger:
(nu säger du ngt i stil med :hon har fööör mkt fritid.."
hanna säger:
ser det också framfö rmi gnu! SO CLEAR
haha neej förfan, sånt här älskar jag!!
fuck, betyder et att vi båda har för mkt fritid då? eftersom jag diggar tanken?
- ° en viss cia    simon säger:
jaha men dåså då e vi båda losers :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0