citerar maja "ni ska se psyko ut!"

Vet inte riktigt om jag ska dsucha först och sen äta medan jag pluggar till provet imorgon eller tvärtom?
Stack till dansträningen halv6 idag. Det hela började med att våran ledare Maja berätta att hon ska flytta till Sthlm, IKVÄLL. Och ta den chans hon alltid drömt om eftersom att jobba med hundar är något hon vill satsa på och då tycker jag att hon ska göra det också! Vi satt i en halvtimme och prata men när vi väl körde igång tänkte jag bara "shit kommer bli en superdupersnabb uppvärmning!!" MEN NEJ, det blev bara dans idag och det var jag nöjd med! Den ena dansen är klar och den andra har vi inte ens börjat på och showen är i maj(?!) så det kommer bli en hård vårtermin men det är bara något att se fram emot!

Nej, ska läsa några sidor SEN duscha! fräsch jag e när jag svettats som en gris nu också eftersom jag dansade och tränade in dansen här hemma efter träningen också så nu kan man åka vattenskidor på mitt vardagsrumsgolv! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0