dagens ungdomar

Simon & Jens sitter bredvid mig och spelar hockey på Ps3. Såhär kan det faktiskt låta från dom två:

Jens: Jag läste förresten en artikel om Murr.. JA SE DÄRJA!
Simon: snyggt skott. Ja artikel?
Jens: Ja om murray. han skulle tydligen tackla lite tyckte han.
Simon: Så jävla klart, utvisning också! Ja, han skulle tackla vad?
Jens: Det e en armbågstackling också nu på min gubbe?
Simon:..(han satt tyst ett tag o frågade sen) va vad sa du nu?
Jens: Pizza hade varit gott. Jag hade en sån jävla baksmä..hur kan jag inte få tag i pucken när jag gör så? Ja en baksmälla till kl14 idag!
Simon&Jens samtidigt: ÅÅÅH! (på negativt sätt)
Jens: det roliga är att vi inte spelar bättre än såhär.
2sekunder senare:
Simon&Jens samtidigt: ÅÅÅÅÅÅH! (på positivt sätt)
Jens: du jag kom nyss på en grej..
Simon: jasså?
Jens: ....svarar inte längre..

förstår ni hur roligt jag har just nu!?!??! PAHA!

update:

Simon: fan cia, första matchen vi vann nu!
Cia: wow, ni har ju bara suttit och spelat i sådär en och en halvtimme!
Jens: Jisses, har vi suttit i ..
Simon&Jens samtidigt när dom slog över en kille genom staketet: ..HAHAHHAHAHAHAHHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0