jag vet, vi adopeterar en apa! som m.jackson!

Dagens vill ha: Mops, större lägenhet och gym här hemma!
Dagens låt: Robyn - do you really want me
Dagens frisyr: Utsläppt, nytvättat och tråkigt.
Dagens smink: hmm.. rosa ögonskugga, blåa läppar och 15lager foundation
Dagens klädsel: Naket
Dagens planer: Jobba och tjäna MASSA pengar!! PAHA
Dagens händelse: Såg en apas bajs på tv hemma hos Hulk Hogan
Dagens drog: den nya blendern jag&Simon köpte igår!
Dagens mat: hallonsmoothie och tekakor
Dagens dricka: COLA, våga inte säga ngt annat
Dagens humör: Great
Dagens sämsta: För lite tid
Dagens ord: "jag vill hellre ha en apa än mops som husdjur.." /simon

jag var uttråkad och snodde lsitan av min kusins kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0