kollar in Plexus ofita kropp! gammal gubbe

Just nu känner jag bara för att höra en såndär lycklig introduktionslåt med världens lycka som budskap och att jag hade varit klar med allt pluggande till provet på fredag! Helt slut i huvudet på kvällarna men idag blev det som sagt gym med Therecé och skulle egentligen ha dans ikväll men eftersom jag har min skola som jag har och jag slutar så pass sent imorgon med noll tid till plugg så fick jag faktiskt tyvärr stanna hemma idag, men nästa vecka så snurrar jag igen!

Nej, hallonsodan står och skriker efter mig på tv-bordet!



Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Okej, trist med plugg. Måste också plugga "/

Haha aha, där ser man ;D

2010-02-10 @ 20:23:44
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0