not another christmas-song!

Det blev en tidig morgon idag, Simon skulle gå och köpa tekakor som vi typ alltid gör på lördagar eftersom det var hans tur idag att gå och köpa men eftersom han var så trött och det var jag som ville upp och äta så fick jag ta det denna lördagen med! Stack och var nere på gymmet halv11 och kom hem för en kvart sedan typ! Jag t.o.m sprang idag men jag orkar faktsikt inte mer än att först gå i 4min o sen springa i 6 så får förbättra mig på det!  Tränar nere på F&S nu eftersom mitt vanliga gym måste byggas om lite för grannlokalen brann ner o vårt gym blev helt rökfullt.
Träffa min idrottslärare Anders där nere också osch försökte locka fram tips från han hur man håller ut på rullbandet men han tycker det är så tråkigt själv så han kunde inte säga ngt =(

Nu kommer snart Anna in till stan och då ska vi hämta ut våra biobiljetter och sedan powerwalka! Men får skriva efteråt vilken film vi såg osv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0