tryck på play du sätter på och dansa som på technodroger

Sitter här, inte gjort något än att sitta här i soffan hela dagen. Inte studerat som jag normalt borde utan bara suttit.  Men jag lyfte faktsikt arslet när ajg gick in i sovrummet för att ta undan alla kläder osv som låg överallt. Fixade mitt smyckesträd, skulle ställa det på någon fin plats men sen kom jag på.. Jag har ingen hylla att ställa smycken på, eller någon fin tavla, hårsprayet som inte får plats på min hylla i badrummet eller liknande. Får ta ett allvarligt snack med mannen i lägenheten om hur vi kan lösa detta problemet.

Just nu sitter han i bilen med 3killar som hela dagen tryckt i sig öl och åkt skidor på Vallåsen. ni kan ju tänka er hur bra dom levt idag? Nej, nu ska jag hitta någon intressant blogg, den lilla bloggnörden jag är börjar bli rastlös igen. Utan att ens gjort något på hela dagen.. ILLA

Kommentarer
Postat av: Isolina

oh :(

nu blir jag sugen och så är jag i sthlm :( haha

2010-02-02 @ 09:36:14
URL: http://isolina.blogg.se/
Postat av: Isolina

jo, men orkar inte göra det här när jag kan shoppa ;)

2010-02-02 @ 09:46:39
URL: http://isolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0