varför slänger nästan alla bebisar ner mat från barnstolen?

Jag måste nog vara världens klantigaste, slarvigaste och korkaste 18åringen som finns (här i Ängelholm..host!)
Som dom flesta vet så har jag ett projektarbete där jag ska hålla ett jympapass för att samla in pengar till Haiti! Jag hade bokat en sal nere på Rönnehallen och kom och tänka på de rätt så mycket inatt när jag inte kunde sova vid 3tiden.. Jag gick och la mig och vid halv4 halvspringer jag uppför sängen och kollar i brevet jag fick hem som en bekräftelse på bokningen... Där står det självklart "I loppet inom 14dagar"..och detta skickades till mig den 3mars.."Annars kan någon annan boka denna sal"..Tror ni att jag har kunnat sova inatt? -NEJ! Jag har prektiskt taget legat vaken den mesta tiden från halv4 till 8 för att ringa Christel om min klumpighet! Som tur var hade jag kvar min tid men förstår ni vilken panik jag fick eftersom jag absolut inte hade en möjlighet att gå ut till varje liten brevlåda IGEN och informera detta om jag var tvungen att omboka?!?!

Aja, nu är jag redan vaken och ska snart sticka och vara städerska en snabbis hade jag tänkt!
Missa några få saker förra gången och eftersom jag ändå får rätt så bra betalt så ville jag inte låta detta gå tills nästa gång jag skulle jobba! Tror jag ska städa lite extra idag än bara det jag missade som en "ursäkt"!
Och ikväll blir det att spendera tid med Caroline och ta igen tappad tid! Ska bli mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0